.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس

بخش صدور ويزاي سفارت انگليس فعال مي شود
ايرنا- بخش ويزاي سفارت انگليس که از روز 15 مرداد ( 6 آگوست)تعطيل شده بود، در روزهاي آينده بار ديگر باز مي شود. ديويد ولش از مسؤولان سفارت انگليس در تهران اين خبر را بيان کرد.

کروبي يک يورو هم منتقل نکرده
جوان فردا- محمدتقي کروبي فرزند مهدي کروبي در بيانيه اي اعلام کرد: آقاي کروبي نه تنها در هيچ کشور خارجي حساب بانکي ندارد بلکه يک يورو و يا يک دلار نيز به خارج از کشور انتقال نداده است.

هشدار وزارت خارجه نسبت به غارت اطلاعات کشور
مهر- دکتر علي آهني، معاون آموزش و پژوهش وزير خارجه درباره امکان تماس از طريق بيگانگان با محققان کشور و دريافت اطلاعات علمي کشور گفت: براي جلوگيري از اين اتفاقها تنها وزارت خارجه نبايد اقدام کند، بلکه ساير دستگاهها و خود دانشگاهها و مراکز تحقيقاتي نيز بايد دقت نظر داشته باشند تا شاهد چنين حوادثي نباشيم.

واکنش مرتضوي به اظهارات زاکاني
فارس- در پي اظهارات اخير زاکاني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي مبني بر نقش دادستان سابق تهران در تخلفات بازداشتگاه کهريزک، قاضي مرتضوي به اين اظهارات واکنش نشان داد.

مسؤوليتهاي جديد زاهدي، جهرمي و نوذري
ايران خبر- گفته شده است محمد مهدي زاهدي وزير علوم دولت نهم به عنوان سفير ايران در کره جنوبي و غلامحسين نوذري وزير نفت دولت نهم به عنوان سفير ايران در چين منصوب مي شوند.اين پايگاه خبري همچنين از مديرعاملي جهرمي در بانک صادرات خبر داده و تأکيد کرده که محصولي نيز به عنوان وزير نيرو به مجلس معرفي مي شود.



تکذيب بازنشسته شدن فرمانده ناجا
مهر- سرتيپ عزيزا... رجب زاده فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ درباره شايعه بازنشستگي اش گفت: اين موضوع از اساس کذب است.

جريان سازي مشکوک سياسي درمترو
جوان آنلاين- به تازگي يک جريان سياسي به فعاليتهاي ضد امنيتي در متروها اقدام مي کند. اقدام اين جريان شعارنويسي در راهروي مترو و برخي واگنها عليه مسؤولان است.

نيکاراگوئه بدهي اش به ايران را نمي دهد
جهان- اخيرا براي پيگيري مطالبات مالي ناشي از صدور نفت خام ايران در ابتداي انقلاب ( 1986 ميلادي) به نيکاراگوئه، نماينده اي از وزارت نفت براي بازپرداخت اين ديون مذاکره کرد.اما پيگيريها حاکي است، هيأت ايراني نيز بدون گرفتن نتيجه اي، دست از پا دراز تر به تهران برگشته است.بدهي اوليه نيکاراگوئه بابت خريد نفت خام از ايران حدود 53 ميليون دلار بوده که با احتساب تأخير در بازپرداخت، حجم اين بدهي به 164 ميليون دلار افزايش يافته است.
تقاضاي حضور نماينده موسوي و کروبي در مذاکرات ايران و آمريکا!
عصر ايران - يکي از استادان ايراني دانشگاه کاليفرنيا در آمريکا در مصاحبه اي با تلويزيون بي بي سي فارسي مدعي شد که تعدادي از استادان ايراني دانشگاههاي خارج کشور خواستار حضور نماينده اي از جانب موسوي، کروبي و خاتمي در هيأت مذاکره کننده ايراني با آمريکا شده اند.وي در مناظره تلويزيوني با «هوشنگ امير احمدي» رئيس شوراي روابط ايرانيان و آمريکاييان در ايالات متحده بااشاره به اين موضوع افزود که دليل اصلي پيشنهاد او، شفاف سازي روند مذاکرات و جلوگيري از «زد و بند»هاي پشت پرده است.
با اين حال هوشنگ اميراحمدي در اين گفتگوي تلويزيوني درباره اين پيشنهاد هيچ اظهار نظري نکرد و گفت: از کجا مي دانيد حکومت ايران آقايان خاتمي، هاشمي و موسوي را در جريان مذاکرات نگذاشته و با آنها مشورت نکرده باشد؟

انتقاد مطهري از اقدام اخير برخي خبرگان
پارلمان نيوز- علي مطهري در يادداشتي عملکرد افراطيون خبرگان را ناشي از نشناختن جايگاه مجلس خبرگان دانست.وي در اين يادداشت مدعي شد: برخوردي که با آية ا... سيد علي محمد دستغيب در مجلس خبرگان انجام شد بيانگر وجود يک نگاه نادرست در اين مجلس نسبت به وظيفه خبرگان رهبري است.
جاسبي: اصراري بر ماندن ندارم
مهر- عبدا... جاسبي در يک برنامه تلويزيوني گفت: در دهه اول تأسيس دانشگاه آزاد اسلامي بر حفظ ثبات رياست اين دانشگاه اصرار داشتم زيرا در آن زمان دانشگاه تازه تأسيس شده بود و به ثبات نياز داشت، اما در دو دهه گذشته به هيچ عنوان اصراري براي ماندن در سمت رياست دانشگاه آزاد ندارم و تابع تصميمات مراجع قانوني و هيأت امناي دانشگاه آزاد اسلامي هستم.

دادستاني خبر آزادي متهمان را تکذيب کرد
ايرنا- دادستاني تهران خبر «آزادي تعداد مشخصي از متهمين حوادث اخيرکه درحال حاضر در بازداشت بسر مي برند» را تکذيب کرد.

منتظر الزيدي: کفشهايم کو؟
پرچم- الجزيره خبر داد: منتظر الزيدي، خبرنگار عراقي گفت که درصدد پس گرفتن کفش خود که به سوي جورج بوش پرتاب کرده و نيروهاي عراقي آن را از وي گرفته اند، است.

ابطحي:با رمز «يا علي» آزاد مي شوم
ايلنا- صالح نيکبخت، وکيل مدافع ابطحي در خصوص خبري مبني بر اينکه تعدادي از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات به زودي آزاد مي شوند، ابراز عقيده کرد: ابطحي نيز در وبلاگ خود نوشته است که با رمز يا علي آزاد مي شود. نيکبخت با تأکيد بر اينکه پزشکان ضرورت نگهداري بهزاد نبوي را در محيطي به دور از استرس اعلام کردند، تصريح کرد: گواهي پزشکان در بيمارستان خاتم الانبياء(ص) موجود است.

کوشنر: برخي احمدي نژاد را «رابين هود» مي دانند
عصر ايران- برنار کوشنر وزير خارجه فرانسه در گفتگو با راديو «ار.تي.ال» و تلويزيون «ال.سي.اي» گفت: جنبشهاي افراط گرايانه در کشورهاي عربي در شخصيت رئيس جمهور احمدي نژاد، چه گوارا يا رابين هود را مي بينند و مردم عرب نيز وي را «مرد نترس» مي دانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.